SANDRIDERS PARIS DAKAR 2027
EDICIÓ ÚNICA PARIS DAKAR: Del 20 de Febrer al 14 de Març de 2027
SANDRAIDERS PARIS DAKAR
PER A MÉS INFORMACIÓ ENVÍA UN MAIL A SANDRAIDERS@SOLORAIDS.COM
BENVINGUTS A
SANDRAIDERS PARIS DAKAR
Edició Única SANDRAIDERS París Dakar
"Un repte pels que s'en van. Un somni pels que es queden" -Thierry Sabine
SandRaiders de París fins Dakar és un homenatge a Thierry Sabine, l'home que va imaginar als raids com una aventura humana, el visionari que va convertir el desert en un espai d'aventura per descubrir, sobreviure i orientar-se.
L'ORÍGEN DEL SOMNI
PARÍS, 20 DE FEBRER DE 2027
El dissabte 20 de febrer de 2027 el rugit de les motos clàssiques tornaràn a fer vibrar el cor de París. Rendirem homenatge a l'home que ens va ensenyar que l'aventura és descobrir el Sàhara sobre rodes.
SandRaiders de París a Dakar en memòria a Thierry Sabine. Una experiència única.
El 20 de febrer de 2027 us esperem a tots, amants del motor, pares, mares, fills, germans, amics, coneguts i els protagonistes mítics.
- Rebrem als participants que formaran part de l'aventura única de sandRaiders.
- Comprovacions administratives
- Motos al Paddock (parc tancat)
- Cerimònia d'homentge a Thierry Sabine
Donarem sortida a l'etapa del pròleg, i conmemorarem a l'home que ens va cambiar la visió de viatjar. Aquest moment marcarà l'inici del viatge fins arribar a Dakar el 14 de febrer.
- Després de creuar la meta de l'etapa del pròleg, els més puristes Sandraiders que vulguis viure l'experiència de la ruta original de París fins Dakar seguiràn sobre rodes fins l'hotel a Orleans, especialment nocturna.
Durant la primera setmana les nostres rodes juntaràn París amb Nador, amb etapes especials, enllaços clàssics i la visita de coleccions privades de vehícles clàssics. Ens allotjem en hotels i hi haurà un Paddock de seguretat.
- Hi ha una opció logística, després de cada etapa pròleg els SandRaiders que vulguin, podrà deixar la seva moto als camions de l'organització i ens trobarem a Nador.
MOTOS ACCEPTADES:
SandRaiders està pensada per motos clàssiques i neoclàssiques, les mítiques que van participar als grans raids africans dels anys 80..
S'accepten motos:
Trail i MaxiTrail, anteriors al 2000, equipades amb un motor de més de 350 cc i una autonomia mínima de 200 km.
- Les suspensions i neumàtics han d'estar en perfecte estat i revisats.
- Es obligatori equipar els neumàtics amb tacos i mouse a la roda davantera.
- També recomanem equipar mouse a la roda del darrera.
*L'organització es reserva al dret de fer expedicions al acceptar motos.

